Anasayfa > Uncategorized > Gülmekten gözleriniz yaşaracak! VİDEO

Gülmekten gözleriniz yaşaracak! VİDEO

Bu video sosyal medyayı salladı!

 

Eyüp Belediye başkanlığına AK Parti’den aday adayı olan Abdullah Çelik, çektiği tanıtım videosu ile sosyal medya da günün en çok konuşulan isimlerinden oldu. Taze siyasetçi Çelik, Habertürk’ten aradığımızı söyleyince şaşkınlığını açıkça dile getirdi: “Seçim çevremiz Eyüp olduğu için seçmene yönelik bir kamouyu oluşturalım diye düşündük. Filmin Türkiye gündemine oturacağını tahmin etmiyorduk. Geçen yıl yanımda stajer olarak çalışan 23 genç, ‘Abi sana iyilik yapmak, film çekmek istiyoruz’ dediler. Çocukların heyecanını görünce ben de kabul ettim.”

video

“>http://

 

‘SENARYODA PARA VERMEYİ UNUTTUK’

 

“Filmi, kalabalık olmasın diye sabah saat 5’te çektik. İkinci bölümde ‘Aldığım tatlıyı engelli bir çocuğa götüreceğim. Twitter’da pastayı aldık para vermeyi unuttuk diye yazılan yorumları okurken gülmekten ölüyorum. Ben acemiyim. Senaryoda ne yazıyorsa ona uyduk. Çocuk senaryoda para bölümünü yazmayı unutmuş.”

CİP BENİM DEĞİL BİR ABİMİZİN

Çelik, film nedeniyle kendisi hakkında “Avantacı mısın? O cip ne oluyor nasıl aldın” şeklindeki yorumlara ise şöyle yanıt verdi: “Cip benim değil, bir işadamı abimizin. Filmi çeken çocuklar, ‘sana güzel araba bulalım’ dediler buldular.”

‘Bugün gökyüzü tebessüm ediyor’

Eyüp Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü’nden 5 ay önce ayrılan Çelik, 2 dakikalık kısa tanıtım filminde lüks cipiyle “tatlı bir ziyaret” için tatlı almaya gidiyor. Esnafa, “Bugün gökyüzü tebessüm ediyor” diyerek hal-hatır soran Çelik, “Günün bu saatinde bizi ziyaret etmeniz buranın havasını yeniledi” yanıtını alıyor. “Çok tatlı bir ziyaretim var. Ufaklığa tatlı götürmem lazım” diyerek ziyaretinin nedenini açıklayan Çelik, “Önemli olan herkesin gönlüyle bir olmaktır. Herkesi bir sevmektir. Ne demiş Yunus Emre: Yaradılanı severiz yaratandan ötürü” diyerek gönlünün zenginliğini ortaya koyuyor. Tatlıyı alarak dükkandan ayrılan Çelik’in, para ödemediği de dikkatten kaçmıyor. Tanıtım videosu, “Gönlünüzde tatlı bir tebessüm bırakmak için biz sizi önemsiyoruz” sözleriyle tamamlanıyor.

SOSYAL MEDYAYI SALLADI
‘Tüm hayvan heykelleri feda olsun’

* Avrupa film festivallerinde verilen tüm hayvan heykelleri feda olsun.
* Hepimiz AKP Eyüp Belediye Başkan Aday Adayı Abdullah Çelik’i örnek almalıyız…
* Tam bir başyapıt. Hele o el sallaması…
* Gözümden yaş geldi.
* Bildiğin araba reklamı. Lütfen aday adayı kal sen.
* Tanıtım dediğin böyle olur, hiçbir şey bilmiyorsunuz!
* Nüfusumu Eyüp’e aldırmak ve koşarak oy vermek istiyorum.

Tülay Şubatlı / Habertürk

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

